Saturday 19 November 2011

Parti!

Yep, Semalam saya ada melemparkan sebuah parti untuk anak buah saya yang kedua iaitu Arif. Majlis bermula  sepatutnya bermula pada pukul 4.30 petang tapi atas sebab teknikal, ianya bermula pada pukul 5 petang. Tetamu saya ialah Aliff, Azman, Rafi, Asrul, Farhan Yayoya, Nabil Adli, Faris, dan Danil.
Makanan yang dihidangkan!:

  1. Mi kari
  2. KFC
  3. Bihun Goreng
Oh lupa, yang paling penting, KEK la! Arif dapat mainan Hot Wheels (tak tau la tahan nak berapa lama...) dengan set mainan Ben 10 yang dihadiahkan oleh Pak Ngahnya.Kakak saya sehari suntuk sibuk menyediakan hidangan              
signature-nya iaitu Mi Kari, dan Abang ipar saya sanggup bergegas ke Alor Star untuk membeli KFC. Terima kasih ya sis and bro! Dan kredit untuk Mak dan Kak Ain saya kerana menjayakan parti ini! (dan tak lupa abang!) Majlis bersurai pada 6 petang. Cheers!

No comments:

Post a Comment