Saturday 26 November 2011

Amnesia

My Chemical Romance-Welcome To The Black Parade

Sudah 1 tahun, 3 minggu dan 4 hari atau 390 hari saya kenal dengan dia. Saya mengaku memang saya jatuh cinta dengan dia. TAPI, entry kali ini BUKAN pasal kisah cinta saya dengan dia. Ok, ok. Terus terang,  
saya tak cinta dia lagi. Uh -_-... Entry untuk kali ini tentang.... *eh, hang boleh diam tak?!!* Maaf, kucing saya buat hal. Teruskan,  entry untuk kali ini tentang.....(tak ada apa-apa yang menganggu untuk kali ini) *drums please* tsssshhhhhhh!! BAGAIMANA NAK LUPAKAN SESEORANG! *claps please* Ok thanks, good job matt! Straight to the point: Saya nak sangat-sangat lupakan dia. Dah 390 1/2 hari saya cint... Maksud saya kenal dengan dia. Saya dah tak sanggup nak tambah hari dalam tempoh tu lagi dah. Biar lah kekal dengan 390 1/2 hari saja. Lupakan saja paan oi, dia dah milik orang.  Amnesia? Tak mau la. Urm, tip tu kata, Lupakan ex anda, dan teruskan hidup anda. Bunyi macam ayat basi kan? Yang tepatnya, Hentuk kepala anda di dinding sehingga anda disyaki positif amnesia. Baru betul kan? Tak? **** anda! Hampa ada tip yang lebih baguih ka? Ada? Kongsi ma.... letak tepi lawak/jokes aside, Goo-goo, (serious @-@) Urm, hahahahahahahahahahaha!!! Tak dapat nak serious la! Sepanjang saya tulis entry ni, saya asyik gelak ja. Ya la kan, betapa hebatnya kuasa cinta ni. Bayangkan, bagaimana cinta boleh mengubah hidup seseorang jadi bahagia merana. Sanggup hidup sehidup semati Ang mati la sorang! Dan pelbagai lagi ayat klise yang diucapkan oleh para kekasih penipu sekalian. Blackout! "Cinta wujud tak wujud", kata Prof. Emeritus Aishit-sayonara, dari University Towkyo, Ja-Pant, termasuklah saya sendiri. Good. Maal Hijrah semua!

19 comments:

  1. unfriend la ngan bdak ang ska dlu 2 . kn snang . tpi bdak 2 x bersalah pon . dya xtaw apa2 . mungkin dya x terima ang sbb dya ada alasan dya sendiry :)

    ReplyDelete
  2. ang tak sedaq ka yg aku tulis ni pasal ang? uh -_- ........... BTW, aku dah dpt amnesia!

    ReplyDelete
  3. aq sdaq la ngong :) aku pon kata at aq la 2 .

    ReplyDelete
  4. kita masih kawan la ngong :D ok ?

    ReplyDelete
  5. ntah la... pning kepala aku fikir psal ni..

    ReplyDelete
  6. aku tak leh nak lupakan ang la.. why?! dah bnyak cara dah aku try, tp x boleh2 jgak. Aku dah anggap ang sbagai kawan, tp feeling tu dok ada gak. :\

    ReplyDelete
  7. feeling2 . haha . dulu aq pon ska at ang gk ang taw ak ? jujurnya aq . msa dok at bilik cemerlang 2 la . pas2 dh ang x minx kaple at aq lpas keluaq dri dewan pasaipa ?

    ReplyDelete
  8. kan ang dah kapel ngan asrul, tu aku yg aku senyap ja tu .. time tu la aku jd emo, perap diri aku dlm bilik. time tu pon aku start tak percaya ngan cinta..

    ReplyDelete
  9. masa 2 dak lagi naih . aq kapel ngn dya 3/11/11 .

    ReplyDelete
  10. tp aku dah start dngar khabar angin sjak erm, 2.10.2011. BTW, bukan nasib aku la ni.. aw man!

    ReplyDelete
  11. wow . 2/10 ? hurmm . nnti klaw ada jodoh , ada la 2 .

    ReplyDelete
  12. hahaha. tggu la paan oii .

    ReplyDelete
  13. tp utk skrang, dok diam, belajar, tunggu nasib, tnggu pembalasan dan terus hidup. Prinsip aku hahahaha

    ReplyDelete
  14. tggu pembalasan ? what's that ?

    ReplyDelete
  15. tunggu kesan apa yg kita buat la. Smua perbuatan mesti ada kesan kan?

    ReplyDelete